Новини проекту
Новий навчальний рік!
Найзахопливіші детективи для підлітка
Wizeclub Education: курси додаткової освіти в Україні
Що робити, якщо болить поперек
Онлайн академія Mate academy – від мрії потрапити в IT до першої роботи
Мобільні додатки для підтримки організації навчання та співпраці в освітньому процесі
Школа англійської для дітей: важливість навчання та як вибрати кращу школу
Хто такий Зевс?
Вивчаємо англійську за допомогою читання
Благодійність та соціальна відповідальність бізнесу
Як обрати надувний басейн?
Як створити і розкрутити групу у Фейсбуці без блокування
Практичні рекомендації по вибору школи англійської мови
Options for checking articles and other texts for uniqueness
Різниця між Lightning та USB Type-C: одна з відмінностей iPhone
Столична Ювелірна Фабрика
Відеоспостереження у школі: як захистити своїх дітей?
Чим привабливий новий Айфон 14?
Розширений пакет за акційною ціною!
iPhone 11 128 GB White
Програмування мовою Java для дітей — як батьки можуть допомогти в навчанні
Нюанси пошуку репетитора з англійської мови
Плюси та мінуси вивчення англійської по Скайпу
Роздруківка журналів
Either work or music: 5 myths about musicians and work
На лижі за кордон. Зимові тури в Закопане
Яку перевагу мають онлайн дошки оголошень?
Огляд смартфону Самсунг А53: що пропонує південнокорейський субфлагман
БЕЗПЕКА В ІНТЕРНЕТІ
Вітаємо з Днем Вчителя!
Портал E-schools відновлює роботу
Канікули 2022
Підписано меморандум з Мінцифрою!
Голосування
Як Вам новий сайт?
Всього 8 чоловік

День інформатики в школі.

Дата: 15 грудня 2021 о 22:42, Оновлено 18 грудня 2021 о 22:24
148 переглядів

Важливим завданням сучасного вчителя є постійне удосконалення інструментальних складників розвитку пізнавальної активності учнів, зокрема в процесі вивчення інформатики, які б забезпечували швидке й міцне опанування навчального матеріалу школярами з урахуванням їхніх індивідуальних можливостей.

      Турнір – це завжди свято, веселий настрій, вигадки. Гра відкриває зовсім інші сторони інформатики, ті, на які не завжди звертаєш увагу на уроці, при серйозній розмові про цю складну сучасну науку. Для багатьох учнів гра дає можливість проявити свою любов до предмета, розкрити приховані таланти, а для декого може стати поштовхом до зацікавлення.

    Така методика викладання інформатики на практиці вже показала позитивні результати: учні вміють самостійно опрацьовувати матеріал, знаходити необхідну інформацію, краще володіють практичним навичками роботи на ПК. Кожен учень навчається у свій спосіб і своєму темпі. А це у свою чергу стимулює учнів до вивчення предмета, розвиває їх самостійність та самодисципліну, вміння мислити творчо. А такий учень буде вміти постійно навчатися; цікавитися та любити працювати над складними ситуаціями; вміти засвоювати великий обсяг інформації; вміти творчо і винахідливо розв’язати складні проблеми; не боятися проблем або невдачі, а сміливо шукати вихід із будь-якої ситуації; готовий продуктивно співпрацювати з іншими у складі команди.

    Вчителем початкових класів Соляник Л.В. 6 грудня були проведені заходи в 2 класі з предмету інформатики вікторина «Золотий диск», 3 клас «Інформаційний світ»

Мета заходів: Підвищити рівень знань учнів з інформатики; розвивати їх творчі й інтелектуальні здібності, інтерес до вивчення інформатики, самостійність та наполегливість; виховувати почуття відповідальності та вміння працювати у команді.

2 клас «Золотий диск»

I Організаційна частина

Сьогодні ми проведемо вікторину «Золотий диск», ви розділитеся на дві команди, які матимуть назви: «Розумні ноутбуки» та «Мишки-програмишки». Отож, одна команда сідає за столи по правий бік, інша – по лівий.

 

II Основна частина

1 конкурс «Розминка»

- Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал. Учасники команд, які знають відповідь піднімають руку.

1. Якщо є складна робота

Мусить бути лиш охота,

Бо зі мною буде толк,

Адже, я – системний … (блок)

2. Я магнітний бутерброд,

Та мене не зїсть ваш рот

Файли й папки – це дієта

Для магнітної … (дискети)

3. Я не нишпорю в коморах,

Не ховаюся у норах,Ковзаю по столу трішки                                                 

Бо компютерна я … (мишка)

4. Хто хоче щось запамятати –

В блокнот свій може записати

Компютер теж немов блокнот –

Не має з памяттю турбот,

А як називають компютер-блокнот? (ноут-бук)

5. Про нього знаємо ми нині:

З ним справу мають в медицині,

Біолог з ним теж справу має,

А компютер від нього страждає… (вірус)

6. Промені і сонце-коло

Намалюємо ми скоро,

Творчий маю я характер,

Бо графічний я … (редактор)

    2 конкурс «Правила поведінки»

 

3 конкурс «Пазли»

 

4 конкурс «Яку інформацію отримує Петрик?»

 

5 конкурс «Інфолото»

- Ви добре справилися з усіма завданнями. Зараз журі підрахує бали і оголосить команду-переможців сьогоднішньої вікторини.

 III Заключна частина

- Наше заняття закінчується, тому нам доведеться з вами прощатися…

- Для вас компютер є другом?

- Як ви гадаєте, компютери допомагають у житті?

(оголошення переможців)

В 3 класів був проведений захід  «Інформаційний світ»

Мета: закріпити та систематизувати у ігровій формі знання, уміння учнів, отриманих упродовж вивчення тем; розвивати інтерес до курсу; формувати мовленнєву, інформаційну, соціальну компетентності; розвивати логічне мислення, увагу, пам’ять, фантазію, кмітливість та творчих здібностей; виховувати дбайливе відношення до комп’ютера та його програмного забезпечення.

1 етап. Знайомство.

Вчитель. У цьому конкурсі приймають участь 2 команди, кожна з яких представляє один клас. Одна команда – «Мишки -програмишки», друга команда – «Веселі принтири». Кожна команда обрала свого капітана, який заповнює візитну картку команди. Це учень, який має право обирати відповідь на питання, якщо рішення учасників команди будуть різними. Однакова кількість учнів з кожного класу стає вболівальниками за свою команду. Вони мають право допомагати своїй команді, якщо та не зможе дати правильну відповідь на якісь запитання.

2 етап. Перевірка знань правил з охорони праці та життєдіяльності.

Вчитель. Світ інформатики дуже цікавий. Комп’ютери кабінету інформатики дозволяють ближче з ним познайомитись. Але робота з комп’ютерами потребує виконання спеціальних правил поведінки у класі та з охорони праці. Зараз ми перевіримо, яка з команд краще засвоїла ці правили. У кожного з вас на столах є картка, що з одного боку має червоний колір, а з другого – зелений. Я по черзі буду називати твердження, пов’язані з правилами роботи у комп’ютерному класі. Ви будете піднімати лего, повернуті зеленою стороною, якщо твердження буде вірним, і червоною стороною, якщо твердження буде невірним.

Ось ці твердження.

До комп’ютерного кабінету можна заходити у верхньому одязі, у брудному взутті.

До комп’ютерного класу можна приносити їжу, напої, жувальну гумку.

Під час роботи за комп’ютером учні не мають права ходити по класу, від одного комп’ютера до іншого, балакати голосно один з одним.

Під час роботи за комп’ютером учні мають право торкатися пальцем, ручкою, олівцем до поверхні екрану монітора.

За комп’ютером можна працювати брудними та вологими руками.

У комп’ютерному кабінеті під час перерви не можна бігати, штовхатися.

Під час роботи за комп’ютером  учні повинні сидіти від екрану на відстані більше, ніж 50 см, спина повинна бути рівною.

Не можна торкатися проводів, розеток, роз’ємів.

Без дозволу вчителя можна починати працювати за комп’ютером, викликати любі програми.

До кабінету інформатики не можна заходити, коли у ньому немає вчителя.

Вчитель. Бачу, що всі діти знають правила з охорони праці та життєдіяльності. Але світ інформатики стає по справжньому цікавим тільки тоді, коли учні мають добрі знання з цього предмету.

3 етап.  Визначення рівня засвоєння командами теми «Інформація. Інформаційні процеси»

Вчитель задає питання, а команди дають по черзі на них відповіді. Якщо команда не дає правильної відповіді, то спочатку право відповіді мають її вболівальники, а потім це право переходить до іншої команди. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал.

І конкурс «Найкмітливіший»

-           Та що ж таке інформатика?

-           А що таке інформація?

-           Які види робіт з інформацією вам відомі?

-           Як називаються види робіт з інформацією?

ІІ конкурс «Відгадай картинку»

-           Як людина збирає інформацію без ПК? Дати відповідь на це запитання допоможуть нам наступні зображення.

ІІІ конкурс «Ребуси»

-           А про те, які органи чуття допомагають людині збирати інформацію, ми дізнаємося, коли розгадаємо ребуси

ІV конкурс «Капітанський»

Капітанам із команд потрібно дати правильну відповідь на запитання.

-           Як людина збирає інформацію за допомогою комп’ютера?

-           У яку пам'ять комп’ютера людина збирає інформацію?

-           Як людина зберігає інформацію без комп’ютера?

-           Як людина зберігає інформацію за допомогою комп’ютера?

-           Як називається пам'ять ПК у вигляді дисків, флеш-пам’яті?.

-           Чому не можна зберігати інформацію у оперативній пам’яті?

-           Як людина обробляє інформацію без ПК?

-           А як людина обробляє інформацію за допомогою ПК?

V конкурс «Розв’яжи задачу»

-           А тепер одному із учасників команди пропонується упродовж 10 хвилин розв’язати такі задачі без допомоги ПК (за кожну розв’язану задачу - 1 бал):

1.         На двох островах сиділо 79 чайок. Коли з одного острова 15 чайок полетіли в море, а 12 перелетіли на другий острів, на обох островах чайок стало порівну. Скільки чайок було спочатку на кожному острові? (Відповідь: 20 і 59 чайок).

2.         У квартирах з номерами 1, 2, та 3 живуть троє клоунів: Веселий, Сумний і Рудий. У квартирах з номерами 1 та 2 живе не Сумний клоун. Веселий клоун живе не у квартирі номер 1. У якій квартирі живе кожний клоун? (Відповідь:Сумний -3, Веселий – 2, Рудий -1).

 VІ конкурс «Закодоване слово»

            Поки команди розв’язують свої задачі, учитель звертається до вболівальників.

-           Прочитайте закодоване стрілками слово, яке починається з літери М.

М

А

И

 Е

Т

К

ð  ò  ï  ñ  ð  ò  ö  ò   õ

VІІ конкурс «Кросворд»


VІІІ конкурс «Міміка»

-           Одним з найдавніших способів передавання інформації є міміка. Її розуміють люди всього світу. Погляньте на зображення смайликів і вкажіть, міміка якої з фігур передає вказані емоції?

 

ІХ конкурс «Вгадай пристрій?»

-           На малюнку зображено 8 пристроїв, кожен з яких позначено цифрою. Команди беруть по 2 листочка з номерами, що відповідають номерам пристроїв. Треба кожній команді назвати ці пристрої і вказати, до якого класу вони відносяться.

Х конкурс «Головоломка»

6 етап.  Підведення підсумків конкурсу.

Мету цієї роботи виконано, бо проведення подібних заходів сприяє підвищенню інтересу учнів до предмету; формуванню пізнавальної активності, розширенню кругозору учнів; формуванню креативних комунікативних умінь школярів, активізує самостійно-пізнавальну діяльність учнів, відкриває нові можливості їх креативного розвитку.

Коментарі:
Залишати коментарі можуть тільки авторизовані відвідувачі.